Isnin, 9 November 2009

Alahai PAS




Ana tak reti dengan perangai pemimpin PAS kelemahan dia orang selalu je nak letak atas kepala orang lain.

Datuk Harun Taib (Ketua Dewan Ulama' PAS Pusat) berkata: "Kekuatan Melayu Islam bukan bergantung pada penyatuan dua parti politik, Pas dan UMNO tetapi kekuatan Melayu Islam kukuh apabila UMNO menyertai PAS"..

Ana rasala pemimpin PAS ni memang mementingkan diri... Dah tahu parti dia dah tak mendapat sokongan.. terima jela hakikat jangan nak melibatkan orang lain...

Macam UMNO walaupun pernah tidak mendapat sokongan daripada orang Melayu... UMNO tetap 'cool' mengharungi ujian Allah. Ini tidak sikit-sikit nak melibatkan orang lain... Memang betulla apa orang cakap "Hanya UMNO yang membela Islam dan meninggikan syiar Islam di Malaysia ni."

Sebabnya di Malaysia ni hanya orang Melayu yang membela Islam. Siapa yang membela Melayu pastinya UMNO. Jadi secara langsungnya apabila UMNO membela Melayu sudah pasti membela Islam. Kalau Melayu hilang kuasa Islam akan terancam.

Tak payahla nak suruh UMNO masuk PAS... PAS tu yang kena muhasabah diri. Kalau betul nak memperjuangkan Islam, kenapa bersekongkol dengan DAP yang terang-terang menjadi parti yang menentang Islam....

Ayuh bangkit kembalikan kuasa Melayu dan Islam di bumi bertuah ini.

Wallahu a'lam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan