Khamis, 27 Mei 2010

DAP Penipu Besar...


Sumber: www.nohomar.com

Saya nak merespon kepada
petikan
di bawah yang di ambil dari salah sebuah laman web semalam :
" Ahli Dewan Undangan Negeri Sekinchan, Ng Swee Lim mendakwa dua buah syarikat yang dikatakan mempunyai kaitan dengan Menteri Pertanian dan Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar memonopoli bekalan benih padi menyebabkan beban harga kepada golongan petani. Sehubungan itu petani yang marahkan kegiatan tidak bermoral dua buah syarikat tersebut mengadakan protes di kilang BERNAS Sekinchan terhadap Beras Padi Nasional bagi menyatakan bantahan mereka. Swee Lim juga mendakwa tindakan Noh yang juga merupakan Ahli Parlimen Tanjung Karang memberikan kuota hak benih padi kepada syarikat kepunyaan kroninya juga mendatang kemarahan petani ".

Wahhh..waaahhh..wahhh!!! Sesedap mulut jer buat fitnah.. Wahai Swee Lim! DAP penipu besar! Pemfitnah paling hebat! Kalau tidak faham pasal padi.. pasal urusan federal.. Jangan nak tunjuk pandai! Kalau berdemostrasi pun tak dapat sambutan, yang datang cuma 30 orang sahaja tidak seperti yang digembar-gemburkan 300 orang.. Janganlah buat fitnah untuk raih sokongan!


Wahai DAP! Berhentilah tabur fitnah kepada rakyat! Kalau betul-betul anak jantan, SAYA CABAR ANDA - Swee Lim, untuk berdebat secara terbuka di hadapan para petani. Tentukan tarikh, tempat dan masa. Sila ulang balik semua dakwaan anda di laman web di hadapan petani semua dan sila bertanggungjawab dengan statement yang telah dibuat!


Biar rakyat yang menilai siapa pembela dan siapa pengkhianat rakyat!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan